Fehérek nélküli multikulti Benetton módra
Új reklámkampányt indít a multikulti egyik fő propágálója két csoportképpel, de már csak migránsok szerepelnek rajta.
A mára már multinacionalissá vált neves olasz cég meglepő újabb két fotóval készül kampányolni az "egyesült színes világért" Olaszországban. A reklámposzterek címe: " Olaszország tanul" és "Olaszország dolgozik". Azonban egyetlen olasz sem szerepel rajta, amint azt az Il Giornale jobboldali olasz lap megállapította, csak migránsok, illetve migránsszármazású olaszok.
Idáig jutott immár a nagy multikulti utópia. A neves olasz család már saját magát is kizárja az általa elképzelt szuper "álomvilágból" az össze többi fehér bőrű emberrel együtt.
Ez a reklámkampány mindenesetre teljesen világosan alátámasztja képi formában azokat a hangokat, hogy valójában népességcseréről szól ez az egész "menekültesdi" és migráció valójában a globalista elit üzleti érdekeinek a szolgálatában. Igazi célja nem segítségnyújtás, hanem új és olcsó munkaerő biztosítása a multi cégeknek Európában is.
Források:
A mára már multinacionalissá vált neves olasz cég meglepő újabb két fotóval készül kampányolni az "egyesült színes világért" Olaszországban. A reklámposzterek címe: " Olaszország tanul" és "Olaszország dolgozik". Azonban egyetlen olasz sem szerepel rajta, amint azt az Il Giornale jobboldali olasz lap megállapította, csak migránsok, illetve migránsszármazású olaszok.
A képen: a Benetton cég "tanuló Olaszország" reklámplakátja
A képen: a Benetton cég "dolgozó Olaszország" reklámplakátja
Ez a reklámkampány mindenesetre teljesen világosan alátámasztja képi formában azokat a hangokat, hogy valójában népességcseréről szól ez az egész "menekültesdi" és migráció valójában a globalista elit üzleti érdekeinek a szolgálatában. Igazi célja nem segítségnyújtás, hanem új és olcsó munkaerő biztosítása a multi cégeknek Európában is.
Források:
Megjegyzések
Megjegyzés küldése